Ingenting är enkelt

Hur vet man vad man ska säga när någon i ens närhet inte mår bra på grund av tragiska förhållanden? Personligen kanske man inte ännu har träffats men ändå kan man känna personens smärta, smärtan över att bära en sådan sorg som snart kan inträffa. Man vill så gärna hoppas på det bästa men ibland finns det inte så mycket hopp kvar och vad gör man då? Hur mycket hjälper en "främmande" människas tröst? Finns det rätt och fel i en sådan här situation?
Det är många tankar som snurrar runt i huvudet efter ett samtal med min fina vän Cecilia.

Nä nu ska jag inte bli mycket djupare utan tänkte hoppa i säng

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gull! Tack för att du finns <3



SV. Ah men det är så irreterande, när det gäller hästtranspoeter får man tydligen inte göra så.. Vem lackar då. Men tror jag kommer ta henne på bussen. Nej louise, jag menar inte en vanlig buss utan det finns faktikt bussar tillämpade för just hästar :P



Så jag behöver iaf inte köra häst och vagn längst hela motorvägen hehe ;)

LOVE YOU!

2009-09-10 @ 08:16:26
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0