Nördig

Idag fick jag reda på en ny ouppräckt egenskap hos mig själv, jag är ganska nördig. När jag promenerade ner till friskis och svettis så lyssnade jag på min mp3 med över 200 gamla låtar då plötsligt jag började små digga en relativit lugn låt. Tittade på skärmen där det stod "Jonas Brohters - please be mine", minns inte att jag hade någon av deras låtar. Men nu när man inte vågar ladda ner låtar eller filmer så får man väl ta tillvara på de låtar man har sen innan haha
Sen fanns det flera andra låtar som jag nästan pinsamt nog diggade med till, kände mig lite lagom nördig sisodär. Kanske var mina nya glasögon ett hjälpmedel för att visa upp mitt rätta jag? Sen gillar jag ju att ta en hel del flummiga bilder på mig själv och även det är ju på gränsen till nördigt! Att jag är barnslig som gillar att titta på tecknat visst vi ju redan men att nördig skulle läggas till på listan var något heeelt nytt.

Nä nu blir det till att diska, står ett berg av disk inne i köket som väntar på att få blir rent. Ikväll ser planerana ut på följande sätt; Henrika, jag och Hanna ska träffas en stund innan och snacka igenom sommaren innan vi får till förrådet för lite förfest. Sen blir det ut och dansa på någon nattklubb.



Åh herregud....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0