Stackars spargris

Nu börjar torsdagen gå mot sitt slut och man ska äntligen få sova lite. Jag och Linus vaknade strax efter nio och åt frukost, det tog ett tag innan man piggnade till. Då bestämde vi oss för att åka till Birsta en sväng och vi hade tur som fick låna Adams bil, vilket är väldigt skönt då man inte behöver passa några tider. Den här gången var det inte jag som shoppade loss och den här gången kan Linus faktskt inte skylla på mig att han har spenderat pengar. Då han var den som kom med förslaget att åka och shoppa och var den som ville handla.... känns bra att veta att jag inte bär skulden för att hans pengar på kontot minskar haha.
Väl på Birsta mötte vi flera från klassen, många blivande sjuksköterskor var ute på äventyr.
När vi äntligen kom hem efter ett antal timmar så lagade vi tacos innan jag skulle springa ner till Friskis och Svettis för mitt första pass som värd. Det gick väldigt bra, inte många allt för komplicerade frågor.


Det blev till att råna spargrisen för att ha råd med en dag på Birsta



Mr Linus



Fika paus....


... Linus var mer än nöjd



Min shopping bestod av stickat (oversized tröja och halsduk)



Linus ena fynd på MQ för 149kr, sen blev det ett par skor från Björn borg och lite annat smått och gott



Lite mys innan jag sprang iväg till Friskis för mitt första pass som värd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0