Arbetsintervju

Då var jag återigen hemma efter en arbetsintervju som gick väldigt bra, nu kommer jag få jobba lite extra på ett annan arbetsplats utöver mitt jobb som personlig assistent. Nu har man ännu ett skäl till varför man vill ha sommarlov, nömligen att få jobba och komma ut i praktiken istället för att ständigt dyka ner i kurslitteraturer. Det är drygt en månad kvar och bara en kurs återstår sen väntar några månaders ledighet, men förhoppningsvis kommer jag få många arbetstimmar så man kan tjäna ihop lite pengar. Pengar som säkerligen kommer gå åt när jag och Linus åker till Rhodos i mitten av augusti, men minnen för livet kan inte mätas i pengar.
Nu i eftermiddag ska jag hjälpa mamma och handla och därefter ska jag träffa Emilia som jag inte sett på flera månader, det kommer bli skoj!


Lilla Doris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0