Disney/ våffel-kväll

Vilken dag det har varit! Hela dagen har varit hel skum, värdet har helt flippat ut då det gick från lite halv mulet till snö, till sol till regn och sen för att återgå till att bli soligt och klart igen. Efter vår lilla tripp till Birsta åkte vi hem och jag dök ner i plugget igen, tråkigt men sant. Nu ikväll var jag över till Anna för en Disney/våffel-kväll. Vi började med att laga lite goda våfflor och därefter såg vi filmen Upp, en väldigt gullig film men kanske inte så barnvänlig i alla lägen. Nu ska jag krypa ner i sängen och krama på mina fina Linus.


Anna läser recept

Sofia provar sitt nya nagellack

Monica letar efter bra musik


Resultatet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0