Ibland är det bra att vara petig

Idag har jag haft bra flyt... hittils i alla fall. Dagen började med en god frukost följt av en poster redovisning i skolan som gick väldigt bra. Skönt att den kursen är över och nu väntar fem underbara dagar utan plugg hemma i Stockholm. När redovisningen var avklarad loggade jag in på internet för att se hur det hade gått med min budgivning på tradera och den här gången vann jag, fick biljetten för endast 28 kr! Därefter gick jag till ICA för att handla en cola, tidning och lite dadlar till tågresan senare ikväll. Petig som jag har gått och blivit så reagerade jag på att de tog en tia för mycket för dadlarna. Pinsamt att ifrågasätta en sådan sak, men det lönade sig och jag fick tillbaka en tia + en check på 25 kr!

Nu ska jag återgå till städningen innan jag tar resväskan och åker hemåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0