Linus överraskar

Igår ville inte internet fungera på hela kvällen, typiskt när man verkligen är i behov av ett fungerande internet för att kunna titta igenom gamla omtentor inför lördagens läkemedelstenta. När jag i tisdags kväll skrev att jag inväntade Linus så var jag inte beredd på att han faktiskt skulle komma hit, jag satt och väntade på att han skulle logga in på msn. Vilken positiv överraskning det vart! Tråkigt bara att man måste plugga så mycket, jag hade mycket hellre bara velat umgås med honom och då med gott samvete. Jag får alltid så dåligt samvete när jag gör någonting annat istället för att plugga men när det gäller Linus så får jag försöka bortse från det. 

Igår var vi ute vid Birsta och handlade på Maxi, då passade Linus på att köpa med sig läsk hem till Norge, för där är det inte billigt vill jag lova!



Filip och Henrika var också där och stor handlade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0