Måndag

Åh den underbara solen tittade fram även den här dagen, jag som trodde det skulle bli en låång och tråkig måndag. Hittills har timmarna bara flugit förbi och det är riktigt bra då måndagar vanligtvis inte bukar vara min dag. Jag har en känsla av att tiden kommer stanna när jag väl sätter mig ner och ska räkna lite matte, då minutrarna blir till timmar och timmar blir till dagar.
Nej nu har jag lite disk som väntar och runt fem tiden kilar jag ner till friskis för att köra skivstång/ kondition, veckans höjdpunkt haha!


Jag diggar verkligen ego bilder, men skyller på att det är Sofia från klassen som vill ha lite inspiration när det gäller kläder.


Kommentarer
Postat av: sofia w

hahah helt rätt louise :D

2010-04-21 @ 23:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0