Tenta och Ikea

Då var tentan skriven, men herregud vad skumma formuleringar det var. Vissa uppfattades inte ens som frågor och sen har det nog blivit en miss för det fanns maxpoäng. Efter tentan åkte jag och Linus till Birsta för att shoppa lite, det blev mest fönstershopping. Vi tog en sväng in på IKEA och började fantisera lite inför framtiden och hur vi vill att det ska se ut hemma hos oss. Jag och Linus har helt olika stilar men vi får dela upp rummen på hälften så det blir rättvist. Vi är i alla fall overrens om hur köket ska se ut, ett problem mindre haha! 



Den här föll mig i smaken, kanske inte just brun färg


Framtida köket?




Den här söta koppen köpte jag på Ikea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0