Trasig dator

Typiskt att min data ska krascha just nu, eller kraschat kanske den inte har men den vägrar i alla fall starta. Det blev ingen rolig morgon minsann då jag fick börja dagen med att stiga upp vääldigt tidigt för att skriva rapporten... igen. Jag hann lämna in rapporten i tid men om den blev så bra återstår att se, jag ska inte hoppas på för mycket. Nu kan jag åtminstonde släppa rapport skrivningen och fokusera på lördagens tenta. Jag är oerhört glad som har så fina vänner och en av dom är Anna som har lånat ut en dator till mig, det är toppen. Tråkigt att man är så bunden som man är till sin dator, men utan en dator eller internet överlever man inte många dagar som student. Snart är det dags för svenska Hollywood fruar, måndagens höjdpunkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0