Rensa tankarna


Vart har timmarna tagit vägen? Jag klev ju precis upp ur sängen, eller det känns som så i alla fall. Timmarna bara flög förbi idag, men frågan är om jag har lärt mig någonting av det jag har läst (inför tentan). Att sitta inne och pränta in olika sjukdomar, symtom och behandlingar när solen utanför fönstret skiner för fulla muggar är inte något som lockar precis. Henrika var över en stund och tillsammans gjorde vi ett gott försök till att plugga, men vissa dagar han man helt enkelt inget pluggflyt. För att rensa tankarna lite och låta huvud och ögon vila gick jag och tränade ett medelpass, därefter tog jag en snabb dusch och slängde i mig lite mat för att hinna bli klar till mitt värdpass. Den här veckan ska jag vara värd tre gånger så det blir mycket springande mellan friskis och lägenheten. Imorgon ska jag till skolan och diskutera med min grupp angående upplägget inför inspelningen nästa vecka. Nu blir det till att diska och invänta Linus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0