Dagen före tentan

Dagen som många av oss helst skulle vilja slippa har kommit; dagen före tentan. Jag hade mer än gärna skippat den här dagen och gått direkt på tentan, men det går ju tyvärr inte till så i verkligheten. Nervositeten börjar sakta men säkert komma krypandes, förhoppninsvis ska jag slippa en blackout imorgon. Tentan imorgon är avgörande om vi får gå ut på praktik i termin fyra eller inte, jag hatar dessa spärrtentor och speciellt den här som bara ger en två försök. Personligen tycker jag att det är det nästintill omöjligt att få in sig så mycket information och det som avgör är frågorna, har man lyckats plugga på rätt saker.. 

Min fina Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0