250410

Härligt med fint väder även idag, tråkigt bara att man inte har en balkong eller uteterass att sitta på och ha en tunn filt om axlarna. Jag är inte på humör att sätta mig ute vid picknick bänken som vi studenter har till förfogan, det är så bökigt att släpa ner "allting". Tidigare idag vad jag i skolan med Sofie, Camilla och Rebecka för att fila lite på postern som ska redovisas på tisdag. Arbetet med den går framåt och imorgon ska vi bara finslipa det sista och gå igenom vad som ska sägas under själva redovisningen. Just nu är jag helt slut, både i kroppen och huvudet. Den här omtentan i medicinsk vetenskap var mer påfrestande än jag hade trott, även om jag inte märkte av min nervositet så fanns den där... undermedvetet. Det ska bli skönt att få åka hem igen, det kunde inte bli bättre tillfälle för lite vila!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

tack vad snäll du e. =) ni har de ju fint hemma ni me. = )

jo jag gillar mitt sovrum ja me.. supermysigt. =)

2010-04-25 @ 14:54:31
URL: http://LijaasAll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0