Änglavakt

Äntligen lite lugn, att komma tillbaka till Sundsvall innebär alltid att de första dagen/ dagarna går åt till att; handla mat, städa, tvätta och börja laga mat igen. Så idag efter dagens föreläsningar åkte jag ut till Birsta för att handla på ICA Maxi. Det var inte ett billigt kalas så nu ska jag njuta av varje tugga haha. När jag var hemma i Stockholm så var ju jag och mamma ute på shopping turer. Vi hade en super mysig dag i söndags med shopping, bio och god mat. Filmen vi valde att se var Änglavakt, en helt underbar film som jag varmt rekommenderar. Innan jag åkte tillbaka till Sundsvall så planerade jag och min käre mor in ett datum som hon kommer hit och hälsar på. Den sjunde maj lutar det åt, så det ser jag fram emot! Här kommer några bilder på vad jag lyckades släpa hem:


Riktigt snygg och annorlunda väska från H&M



Solglasögon, döskalle sjal och t-shirt från Gina


Leggings och klänning från MQ

Den här tunikan kommer passa perfekt till ett par snygga shorts,
bärandes på några av Greklands stränder senare i sommar.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha visst var det tjusiga bilder :D

2010-04-08 @ 18:39:32
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0