220210

Det har inte blivit någon bokning ännu, jag avvaktar och hoppas på det bästa. Insåg nu att det lär faktiskt ta mer än tre timmar att skriva den här tentan och då vill man inte behöva stressa för att hinna med en buss. Bara det inte börjar snöa mer nu så löser det sig säkert.
Idag har jag varit i skolan och pluggat med Henrika, Filip och Ferhat. Hur mycket jag har lärt mig vet jag inte förrän på fredag, men jag kan betydligt mer nu än innan och det är ju alltid en fördel. Nu ikväll så hade jag och Henrika en plugg/mys kväll bara vi två och vi kom fram till att; hoppa i säng tidigt ikväll och samla nya krafter inför imorgon !


Louise hade ingen ork att laga till någon middag så det blev en snabb variant idag


Henrika


Köpte en ny te sort idag som var väldigt god!


Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken bantningsmetod använder du dig av och hur funkar den?

2010-02-23 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0