Den sanna kärleken

Jisses så slut jag är, både i kroppen och i huvudet. Jag kom hem för en halvtimme sedan efter att ha varit värd på friskis i två timmar. Innan dess så gick jag och tränade efter en föreläsning om transplantation. Just ämnet transplantation är väldigt intressant men börjar föreläsarna med att säga "det här är ingenting som kommer på tentan, men närvaron är obligatorisk" så blir man lite irriterad. Har vi inte nog med stress!? Vi hade kunnat varit hemma och plugga men istället fick vi titta på två filmer om hur transplantation går till.

 


Snart är det alla hjärtansdag men jag har redan blivit uppvakta av mormor och familjen.
De är för underbara!


Innan jag hoppar ner i säng blir det en kopp "Den sanna kärlekens" te och ett äpple.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, visst är det otroligt?? :) Och nog sjutton var det vår tur att få uppleva den sanna kärleken dessutom! :)



Huahin för svåra tentor! Jag är bra impad över dig. Tror faktiskt inte jag skulle klara det.



Jasså? Hur länge ska han vara i Norge och vad arbetar han med där? Måste ju vara jättejobbigt att vara ifrån varandra.. :(



Jo, här är det fint! Kär och galen, lycklig. :) Lite strul på jobbet bara som dessutom är jävligt tungt, men det är tydligen något som man ska stå ut med som assistent...

Kram

2010-02-11 @ 23:02:14
URL: http://frokennumerafru.blogg.se/
Postat av: pluttan

vilket sött kort, hoppas jag också får någonting på söndag! :D

2010-02-12 @ 11:25:15
URL: http://dagenstipss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0