Efterlyst

Usch vad hemskt!! Sitter och tittar lite på Efterlyst där det handlar om en 13 årig flicka som chattade med en kille som är visade sig vara 31 år (det visste hon förän efter träffen). Efter att ha chattat en tid så bestämde dom sig för att träffas, en träff hon trodde skulle bli rolig men som istället blev en mardröm då han förgrep sig på henne, utnyttjade henne i över två timmar. Fy fasen vilka äckliga människor det finns, i det här fallet kille. Lyckligtvis har han åkt fast och det är tack vare att tjejen vågade polisanmäla fallet, men han är säkert ute igen inom en snar framtid.

Jag träffade ju Linus via internet, att det var min prins jag åkte för att träffa var inget jag ens hade kunnat drömma om. Som tjej är man väldigt utsatt när det gäller internet, man hoppas och tror att personen på andra sidan ska vara den han/ hon utger sig för att vara. Linus kunde lika gärna varit en psykopat, våldtäktsman eller mördare och så här i efterhand gjorde jag verkligen en chansning genom att åka och hälsa på honom. Bara för att man får se en bild, flera bilder personen eller live via webcam så säger det ingenting om dennes personlighet. Lyckligtvis var/är Linus inte en psykopat, våltäktsman eller mördare. Utan han är en omtänksam, glad, mysig, underbar och rolig kille, precis som han utgav sig för att vara. Nästa vecka har vi varit tillsammans i 13 månader, för mig blev mötet en dröm som slog i uppfyllelse. 

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha god morgon Mrs Bloggare



Ja du, det var storebroshan men jag ska inte åka ner till Stockholm imorgon utan jag gör det efter tentan. Så jag kan ta t-shirtar ner till Stockholm då så han får testa och bestämma om han vill köpa eller inte :).

2010-02-11 @ 08:50:13
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Therese

Usch och fy för vilka människor det finns. Men jag vet vad du menar med att man inte hade kunnat drömma om att det var sin prins man mötte. Jag och Mattias möttes på internet och träffades bara en vecka efter att vi fått kontakt. Och idag är vi gifta. Hade jag aldrig kunnat tro då. :) Tur att det finns fina människor i internetdjungeln också.. :)

Allt bra annars?

Kram

2010-02-11 @ 12:24:47
URL: http://frokennumerafru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0