Förbannat trött

Nu är jag så där förbannat trött igen, skulle jag krypa upp i sängen nu så hade det inte tagit många minuter innan jag hade slocknat. I morse klev jag upp strax innan sju och satte mig framför datorn och sammanfattade lite av geriatrik boken, plötsligt var klockan 8.10 och jag skulle ha föreläsning 20 minuter senare. Men idag "kände" jag inte för att stressa, så istället kom jag tio minuter försent men allting som läraren går igenom har vi utskrivet sen tidigare. Vi hade två föreläsningar idag som handlade om geriatrik och blodets sjukdomar. Dagens träning gick lite sisådär då motionärens låtval inte fick en att tagga till. Personligen tycker jag att de ska välja låtar som får en att bli taggad till att ta ut rörelserna lite extra, men istället höll jag nästan på att somna. Men vad kan man förvänta sig om man väljer Peter Jöbacks låtar under ett pulsblock.....


kvällens middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0