Hemma

Då var man hemma i Stocholm igen och här väntas nu en massa vila. Det är riktigt skönt att få komma bort från skolan och allt plugg även om det bara är för några dagar. Efter gårdagens tenta är man rätt mör i huvudet, pluggnivå är nästan nere på noll. Resan hit gick smärtfritt eller njaa förresten jag fick nackspärr och träsmak i rumpan, men det var ju trevligt att det fanns det internet på bussen men det var inte lika kul att det bara fanns ett uttag... vid toaletten. Bra resesällskap hade jag ändå, tur att Ferhat valde att åka med två-bussen och inte den som gick klockan fyra. Väl framme på cityterminalen i Stockholm mötte jag upp Per över en fika, det var kul att träffa skåningen igen. När man pluggar uppe i norr så hinner man inte träffa alla men den här helgen ska jag göra mitt bästa! Schemat är fullspäckat haha.

Idag har jag hunnit med en hel del, jag dukade upp en god frukost till min kära familj. Den bestod av det mesta; nybakat bröd, gröt, ägg, massa olika pålägg, gott te m.m. Sen hade jag en lite överraskning till mina föräldrar, ikväll har jag bokat bord för två på en fin restaurang norr om Stocholm och jag står för notan. Det var väldigt uppskattat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0