Knepigt värre

God morgon i stugan. Här har man varit vaken sedan klockan fem och tvättar för fullt, lite galet kanske att kliva upp så tidigt en lördagsmorgon. Något plugg har jag ännu inte hunnit med då jag har spenderat större delen av morgonen men att förstå hur lokaltrafiken fungerar här i Sundsvall. Jag hade tänkt åka ut till Birsta en sväng efter träningen, men Linus busskort är tomt och jag orkar inte promenera ner till stan bara för att ladda på det utan istället har jag betalat via internet, hur det har gått vet jag inte förrän jag registrerar köpet till busschaufförn.


Inte behöver man se så tjusig ut medan man tvättar heller, speciellt inte den här tiden på dygnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0