Ligger efter i schemat

Hur morgontrött får man bli egentligen! Känner mig inte alls utvilad och det trots att jag somnade runt ett tiden i natt. Kanske beror det på att jag har hunnit vänja mig vid att sova ensam igen och plötsligt så har jag en till som ska dela täcke, kudde och ta upp halva sängen igen. Självklart är det jätte mysigt att ha Linus tillbaka, verkligen ingenting jag klagar över men jag hade bara velat känna mig lite mer utvilad med tanke på den långa dagen jag har framför mig.  Idag har vi två föreläsningar, den första handlar om cirkulationen och den andra föreläsningen som vi har efter lunch handlar om lungsjukdomar. Just nu ligger jag lite efter i mitt schema, hade tänkt sammanfatta om tumörer igår kväll efter träningen men så dök Linus upp och då ville jag hellre titta på honom. Det innebär att det blir lite mer att göra ikväll istället, speciellt eftersom vi har ett "nytt ämne" som måste läsas igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0