Helt paff

När jag var på väg till Coop idag efter mitt träningspass så hände något väldigt oväntat. Jag ringde Linus för att få lite sällskap på vägen, han berättade att han snart närmade sig Stockholm och tänkte sova kvar där inatt hos min familj och köra vidare upp hit imorgon bitti. Självklart blev man lite besviken men hellre det än att han blir en trafikfara för sig själv och andra. Vi lade på och jag sprang runt inne på Coop för att hitta alla saker som jag hade tänkt handla, plötsligt kliver ett välbekant ansikte in i affären. Jag blev helt paff när jag såg Linus komma gåendes mot mig, trodde knappt det var han! Det är så underbart att han är här igen, visserligen blir det inte så länge men vi ska passa på att njuta av varandras sällskap så mycket vi bara kan.

Imorgon väntas återigen en heldag i skolan, har föreläsning mellan kl: 8.30-17.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0