Birsta och plugg med Henrika

Nu är jag hemma igen efter en allt för lång stund på Birsta. Jag hade tänkt vara hemma till klockan tolv men så blev inte fallet, bussarna kunde passade inte tiden så det blev en del förseningar. Stod och väntade på första bussen i en halvtimme, det innebar att jag fick vänta ytterligare 20 minuter för att kunna ta buss nummer två. En timme senare var jag äntligen hemma, men känseln i tår och fingrar hade försvunnit. Riktigt jobbigt att vinterkylan är tillbaka igen, idag har vi haft -15 grader. Det kanske inte låter så kallt men skippar man den tjocka vinterjackan och tar en något tunnare så känns det vill jag lova. Nu har Henrika hittat hit och det är dags att dyka ner i böckerna, ska sammanfatta lite mer ur geriatrik boken.



Dessa snygga byxor blev idag mina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0