Morgon promenad

Att börja dagen med en timmes promenad är aldrig fel, hade dock önskat att temperaturen var lite mildare. Jag tycker det är svårt att välja kläder inför en promenad, att gå i rask takt med en tjock vinterjacka går inte så bra för mig. Men skippar jag vinterjacka och väljer en tunnare jacka finns risken att man klär sig för tunt, trots att understället är på. Har varit vaken sedan klockan halv sju och nu är jag på hugget, vet inte riktigt hur dagen kommer att se ut än. Jag funderar på att gå förbi hemmakväll och hyra Prinsessan, har velat se den enda sedan jag såg trailern på bio. Imorgon är vi "lediga", har ingen föreläsning och det känns helt underbart! Hemskt att behöva säga det men ibland känns vissa föreläsningar lite onödiga då vi bara går igenom materialet vi har fått, ingenting läggs till... då kan man ju lika gärna läsa på egen hand. Nej nu ska jag inte klaga, allting är väldigt intressant!





Inte så konstigt att man blev hungrig under sin promenad, gick förbi 7eleven, ICA, Coop och Sibylla.
Så en god frukost var riktigt efterlängtad när jag kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0