Ålderstecken

Börjar ålderstecken träda fram redan nu? Man kan ju börja undra då min sömnsrytm är helt rubbad, men förhoppningsvis är det bara för tillfället. Det är väl tur att man redan nu använder anti-age kräm till händerna som förbyggande syft haha! Jag sover bara timvis om nätterna; vaknar, tittar på klockan, lägger mig igen och så håller det på mellan kl 02-07.. Idag fick jag nog, vilket resulterade i att jag klev upp kl 03:50. Fyra timmars sömn fungerar kanske för vissa, men inte för Louise.


Kommentarer
Postat av: jess

Ja det får vi hoppas. Det får gå sakta men säkert fram :). Med mig är det jätte bra om man tänker bort tenta-ångesten :). Jag är hemma på besök i Karlstad just nu och tar det lugnt och försöker plugga i lugn och ro.

Föratår dig verkligen med sömnproblemen där. Jag har det oftast precis likadant. Antar att det beror på omedveten eller i vissa fall medveten stress :s. Vet faktiskt inte hur man ska lösa det hehe..

2010-02-16 @ 20:38:52
URL: http://dejess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0