Inte min dag, vecka eller månad

Hallelujah, jag vakande bara en gång under natten! Men är jag mer utvilad för det är mycket tveksamt, men man kan väl inte få allt här i världen. Det är något jag märkte/ fick uppleva igår när jag var 0,5 poäng ifrån att klara läkemedelstentan. Just nu känns allting hopplöst, jag vill bara hem till mamma. Haha vilken lite morsgris jag är just nu, men jag orkar inge mer utan är i stort behov av en paus. Just nu har man inte tid för känslor pga allt pluggande, tårarna får komma en annan dag. I tanken så är jag redan hemma i Stockholm men i verkligheten sitter jag och läsar på om medicinska sjukdomar inför den kommande tentan.


haha det ser ut som jag bara har två fingrar på vänster hand


Kommentarer
Postat av: sessan

Åhh, :( skickar några <3<3<3

Kämmpa på stumpan, du kommer klara det tillslut. Du är så nära! Älskar dig!

Stor kraaam

2010-02-18 @ 08:45:58
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Nu ska vi inte deppa här Louise. Du är stark och kommer klara det. Du fick ju bättre mig på läkemedel och nästa gång klarar du säkert ;).



Sen så är det inte så långt kvar att du får åka till Sthlm. Come on, be happy!!!! :)

2010-02-18 @ 22:58:30
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0