Starbucks

Det händer ändå lite saker där hemma medan jag är borta (i Sundsvall och pluggar). Starbucks har nämligen slagit upp dörrarna på Arlanda. Jag åker hem om en vecka och då hade det suttit fint med en kopp kaffe från Starbucks efter några timmar på tåget, men dessvärre lär jag inte få tag på någon. Starbucks finns på terminal fem och jag antar att det är på insidan, så jag tänker inte köra på en sista minuten resa enbart för lite kaffe. Visserligen hade en resa inte varit helt fel men vill jag bli klar med studierna så måste jag prioritera skolan först. Det blir ingen Starbucks kaffe, jag får ta Waynes istället.


Min egna lilla termos som jag införskaffade i Barcelona


Kommentarer
Postat av: Anonym

BAH! Som om waynes skulle vara sämmre än starbucks!?!?! Vilken förolämpling! love Waynes!! :D hahhaa (vem kan ha skrivit detta måntro ;))

2010-02-20 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0