Fokusera

Jag har varit vaken sedan fem i morse och nu helt plötsligt har klockan hunnit bli "mycket". Visserligen har jag fått en hel del saker uträttat, har städat och fixat i lägenheten, tvättat, diskat och pluggat. Men nu känns det som om klockan tickar allt snabbare och snabbare, samtidigt som jag får ingenting gjort. Somnade rätt sent och det blev inte många timmars sömn men konstigt nog är jag inte speciellt trött, snarare tankspridd. All min koncentration borde ligga på studierna just nu inför de kommande tentorna men av några anledningar går det inte riktigt som jag vill. Nervös och stressad är jag och sen blir inte saken bättre av att jag ska stå helt ensam på friskis i tre timmar imorgon, utan någon riktig kassavana. Men hon som planerar helgschemat är medveten om att jag inte är helt hundra men förhoppningsvis ska det går bra, bara det inte uppstår komplicerade saker som exempel att någon vill köpa ett tillägg (en till aktivitet) då blir det till att tänka till extra mycket så det inte blir fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0