Solen tittade fram

Att jobba i receptionen på friskis var inte så svårt som jag trodde, men självklart dök det upp en del knepig frågor. Nervös till tusen var jag i alla fall då jag var beredd på att någonting skulle gå galet. En viktig sak som jag måste öva på är min engelska, den är verkligen bedrövlig men det går ju förhoppningsvis att ändra på. Medan jag stod inne på friskis så sken solen utanför fönstret, tråkigt bara att den inte ville vara framme när jag slutade mitt värdpass. Tog en promenad ner på stan, hade tänkt prova och eventuellt köpa en snygg kjol från Lindex, men den satt inge bra på så den lämnade jag kvar i butiken. Istället gjorde jag två andra riktiga fynd! Nu sitter jag hemma och inväntar rapport om hur kvällen kommer se ut, kanske blir det så att vi går ut och dansar lite men just nu är jag helt slut, känner hur huvudvärken kommer krypandes... inte bra, inte bra.

Passade på att räkna några tal under mina tre timmar som värd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0