Värda

I morse försov jag mig en timme, hade tänkt gå upp lite tidigare för att ge kroppen en chans komma igång och hinna bli pigg innan styrka/medelpasset började klockan nio. Istället vaknade jag 45 minuter innan passet skulle börja, men ändå hann jag koka gröt och ett ägg innan jag gick hemifrån. Nu är jag hemma igen men ska alldeles strax gå ner till friskis och värda, den här gången ska jag stå i receptionen.... undrar hur det kommer gå. På det här stället får man inte bestämma/ avgöra själv när man känner sig redo att stå i receptionen. Nej, här blir man uppsatt på en tid haha! Nej men det ska väl gå bra, som sagt det är bara folk som gymmar just under den tiden. Ingen gympapass eller spinning och det minskar ju risken för att det kommer uppstå krångel vid kortköp. Men man ska aldrig säga aldrig, vore typsikt Louise om det skulle hända något krånligt, men nu håller vi tummarna för att det inte ska hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0