Vi fruntimmer kan allt shoppa

Hemma igen och helt slut efter en lång dag och än är den inte över. Morgonen började med en föreläsning om cancer och cytostatika, en föreläsning som var väldigt intressant! Jag har mina funderingar på att vidareutbilda mig inom just cancer men det blir ett senare projekt, hade först och främst tänkt gå klart sjuksköterske utbildningen. Efter lunch handlade föreläsningen om endokrina sjukdomar. När föreläsningarna var slut för dagen så hämtade Linus upp mig och tillsammans åkte vi ut till Birsta. Tanken var att trippen dit skulle gå snabbt och effektivt, men så av någon anledning fastnade jag där lite längre och stackars Linus började se lite trött ut mot sluten. Han fick i alla fall en kaffe paus på Wayne`s och efter det sken han som en sol igen, lite påverkad av den enorma kaffekoppen kanske men jag fick i alla fall uträtta mina ärenden utan gnäll haha.

Vi fruntimmer kan minsann det där med att shoppa!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Söt du är Linus haha :D

2010-02-04 @ 02:02:03
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0