050110

En timme kvar tills jobbet kallar, men just nu drar jag mig lite för att gå ut i kylan. Fryser jag redan inomhus så lockar det inte så mycket att gå ut. Helst skulle jag vilja krypa ner i sängen och sova en stund till men det får bli en tidig kväll istället. Tänkte träna efter jobbet men vet inte riktigt vad, skulle helst vilja skutta runt lite på ett medel pass men så ska vi fira pappa idag, släkten kommer hit och då måste jag vara hemma. Det andra alternativet är cirkelfys men där är det inte mycket kondition involverat. Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker tillbaka till Sundsvall, tänkte faktiskt senare ikväll titta lite på tågbiljetter/ bussbiljetter, men vill ju gärna komma undan så billigt som möjligt.

Nä nu ska jag börja göra mig i ordning annars somnar jag här vid köksbordet och det vore ingen hit precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0