060110

God morgon!

Själv klev jag upp redan kockanl åtta och tog en lång "härlig" promenad i minus 20 grader, nu i efterhand var det kanske inte det klokaste valet. Mina ögonfransar frös igen hela tiden och det gick inte heller så bra att gå snabbt, det blev jobbigt att andas in den kalla luften. Det var i alla fall gott med lite frukost och en varm kopp te när jag kom hem. Nu är det bara en timme kvar tills jag ska iväg och jobba, idag börjar och slutar jag lite senare än vanligt kl 12-20. Imorgon är jag ledig och hade tänkt skriva lite på diskussionen men jag vet inte riktigt hur den ska se ut, kanske åker in till stan och möter upp Ferhat som troligen vet mer än mig. Fredag kommer bli en riktigt trevlig och mysig dag, för då ska jag och Linus åka till Uppsala och äta på en Italiensk restaurang och därefter blir det nog en bio. Hade gärna velat se Luftslottet som sprängdes.



En bild från min promenad i morse

Nu måste jag gå och föna håret innan jag kilar iväg till jobbet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0