120110

Nu har jag slängt ut de gamla för att få plats med det nya, det är ett väldigt effektivt sätt att göra sig av med kläder på. Fort och det finns ingen återvändo, nu när jag har tänkt lägga upp lite saker på blocket så finns det några klädesplagg som jag inte kan bestämma om jag vill behålla eller sälja, men å andra sidan så har de ju bara legat i byrålådan fram tills nu. Tänk så mycket onödigt man köper på sig ibland eller är det bara jag kanske? Den här mellandags rean köpte jag fina saker som jag redan har hunnit använda och inte lagt längst ner i byrålådan och och glömt bort för att sedan om några månader hitta på igen. Nej jag är faktiska på bättringsväg när det gäller den punkten. att låta bli och köpa kläder bara för att de är billiga. Just nu består "blocket kassen" av ett par jeans, fem kjolar, tre klänningar och några tröjor av olika märken. Jag funderar på att även rensa ut bland mina väskor men jag har nästan svårare att göra mig av med en väska än ett snyggt klädesplagg. Borde kanske räkna och ser hur många väskor jag har och vilka jag använder mest av dessa. Men sen har jag som så många andra olika väskperioder, just nu använder jag mycket min mammas väska (stor, enkel som rymmer många saker). Det här med att försöka sälja är ju alltid en chansning men hellre ge det en chans till vinst än att bara släng på en gång, annars får man väl kontakta någon second hand butik men frågan är om man får betalt för kläderna eller inte!? Nu låter jag kanske lite snål men hela poängen är ju att jag vill få lite pengar för de kläder som fortfarande är i bra skicka, kläder och väskor som är sparsamt/ aldrig använda.
Nu måste jag fortsätta städa här en liten stund till för snart kommer Ferhat förbi och då ska vi plugga. Jag måste även försöka väcka Linus men det är inte alltid så lätt haha.


Favorit väskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0