130110

Nu blir jag lite förrvirrad, på min termometer utanför fönstret står det att det är -10 grader medan på internet står det -15 grader. Vågar man lita på en termometer som jag precis har satt ut, oavsett så får man klä på sig varma kläder. Jag har varit vaken sen klockan åtta men ändå har jag inte gjort någon nytta, ska ner till skolan om en timme och möta upp Ferhat för att titta igenom rapporten en sista gång. Senare klockan ett idag är det opponering och det ska bli spännande att se, blir vi sågade eller ej haha. Jag hoppas bara att vi inte behöver komplettera så mycket, vi har upptäckt några små saker som måste rättas till men det har vi gjorde vi i samband med diskussionen så det är bara att skicka en den nya versionen av rapporten och vi är klara. Sen väntas fem lediga, härliga dagar innan termin tre sätter igång. Att titta igenom schemat i förväg är inget jag rekommenderar, nu är jag stressad redan innan lektionerna börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0