200110

Jag tror jag blir tokig på blogg.se. Ni har det hänt flera gånger att det inte går att publicera inlägget och inte sparas det heller, jag tror jag blir galen. Aja nu är det i alla fall en ny dag och en ny föreläsning som står på schemat; läkemedelshantering. Det ska faktiskt bli spännande men troligen svårt. Det blir inte heller lättare av att veta att tentan är om drygt två veckor. Att inte ha haft någon lektion i ämnet men att veta att tentan är inte långt bort är ju ganska så stressigt. Nu blir det till att verkligen satsa järnet under den här kursen, allt för att klara tentor och alla uppgifter som ska göras och minska risken för att behöva gå om en termin.
Igår så beställde jag i alla fall 3/4 böcker, jag avvaktar lite med att beställa den sista då jag inte vet hur pass viktig den är. Kanske kommer jag undan med att låna boken på bibblan eller av någon snäll vän. Senare idag måste jag hämta ut tre böcker som jag har lånat på biblioteket som "timlån" till nästa dag, att återlämna böckerna i tid är vääldigt viktigt annars får man betala en avgift på 100kr och det vill vi inte.


Så här såg min frukost ut idag, en väldig blandning må jag säga: 
havregrynsgröt med mosade hallon, knäckemacka med leverpastej, ett ägg och ett glas proviva
.


Kommentarer
Postat av: Fröken K.

En knäckemacka med leverpastej tar mig tillbaka till ett tält en kall morgon i Göteborg. =)

2010-01-20 @ 14:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0