210110

Just nu känns det som om jag skulle kunna råka somna under föreläsningen, inte för att den inte verkar intressant utan för att jag är så pass trött. Idag har jag i alla fall tänkt till lite och jag beslöt mig för att koka upp lite snabb kaffe och ta med till skolan, allt för att minska risken för en tupplur. Man vill ju inte missa något viktigt på lektionen och det är faktiskt jobbigt att sitta och lyssna när man beter sig som en nickedocka haha. Sen var jag glad över att jag kunde reservera böckerna under fredag och lördag igen, vi har nämligen inga föreläsningar på fredag och jag som ska ha tvättid tidigt på morgonen är ju redan uppe tidigt för att hämta böckerna lagom till klockan tio. Måste passa på att låna nu när det går medan jag väntar på min beställning, men en sak kan jag lova... de väger inte speciellt lite inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0