5/1

För en timme sedan gick de sista gästerna som var här för att fira pappas födelsedag. Det bjöds på en hel del goda saker, min mamma är riktigt bra på att baka!
Jag har precis skickat in rapporten till läraren och nu väntas bara opponeringen om en vecka, men innan dess ska jag hinna bli klar med diskussionen. Ibland känns det som vi får uppgifter "bara för att", de vill inte ge oss ledigt över julen så då får vi extra uppgifter. Just nu är jag inte så stressad över uppgiften som ska göras utan jag är mer förbryllad över mitt friskis pass nu på söndag. Ingen svarar på mina mail, inte ens de huvudansvariga och det innebär att jag kanske måste åka upp redan då. Ibland önskar jag att jag inte hade börjat som värd på friskis, det blir så mycket att planera. När man väl är ledig från skolan och passar på att åka hem en sväng så har man självklart ett värdpass på friskis, det slår aldrig fel. Tycker faktiskt lite synd om alla som får mail från mig, de måste tycka att jag är hopplös men men.

Imorgon börjar jag inte förrän kl 12, det innebär en lång härlig sovmorgon eller så blir det en tidig promenad. Har inte riktigt bestämt mig ännu då jag ska se hur pass kallt det är imorgon. En promenad i -20 grader känns mindre lockande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0