Att tvätta behöver inte vara tråkigt




Nu börjar min tvättid lida mot sitt slut, eller okej det är drygt en timme kvar men jag sitter bara och väntar på att den sista maskinen ska bli klar. Sen var jag lite rolig så här på morgonen och tog med mig kameran ner till tvättstugan och tänkte fördriva tiden lite, för vem har sagt att tvätta bara är tråkigt. Att plugga farmakologi så här tidigt på morgonen går faktiskt mycket bättre än förväntat, visserligen är det inte så ansträngande att sammanfatta kapitel men det måste ju finnas ett intresse ändå för att orka med det redan klockan fem på morgonen. Om tre timmar ska jag ner till skolan och hämta ut låneböckerna men innan dess så ska jag plugga lite till och äta frukost. Louise har gått och blivit en frukost människa, det är helt otroligt! När jag var mindre kunde jag inte ens få i mig en halv smörgås, för att nu äta mycket mer än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0