Bandspelare

Uppe med tuppen var det ja, att gå upp 7.30 på en ledig dag är inte alltid så kul men samtidigt var det skönt med en promenad så man piggna till lite. Varje gång jag slår på min mp3 blir jag lika besviken att behöva lyssna på samma gamla låtar, den senaste låten som finns på min mp3 är Black eyed peas med "boom boom boom" och den är ju inte precis ny. Nu vågar man ju inte ladda ner låtar sen pirate bay killarna åkte fast och köpa en låt för några kronor är jag alldeles för snål för. Kanske håller vi på att gå tillbaka i tiden och snart har vi en bandspelare igen, men det blir ju inte lite klumpigt att släpa runt på en band- cdspelare i fickan. Nu är det frukost som lockar och en kopp varm te, jag har börjat förbruka mina nya te sorter jag fick i juklapp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0