Det fungerar

Äntligen hemma! Jag är fortfarande svettig efter träningspasset men jag orkar inte gå ner och duscha, är helt slut i kroppen. När jag gick ner till fotobutiken får två timmar sedan så visade det sig att mitt batteri var helt slut och dessvärre hade de inga inne på lagret men hänvisade mig till Clas Ohloson istället. Jag promenerade vidare och hittade ett battier för 299 kr, så hela kamera kalaset gick på 800 kr idag. Det kanske låter dyrt men hade jag beställt batteri och laddare från Nikon hade jag säkert behövt betala mellan 2500 kr-3000 kr, orginalet är ju alltid dyrast. När jag väl hade inhandlat mitt batteri fick jag lägga på ett kol för att hinna till träningen, jag hade 25 minuter på mig att gå 2,6 km och jag hann samtidigt som jag fick en härlig uppvärmning. Just nu ligger batteri på laddning och det verkar fungera, enligt manualen ska lapan blinka och det gör den nu. Ska bli spännande och se resultatet om någon timme.

Nä nu måste jag nog kila ner och duscha ändå, känner mig rätt ofräsch! Sen ska jag tina lite kyckling och hacka grönsaker till middag, Mums =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0