Ny laddare eller en ny kamera?

Jag har vänt upp och ner på lägenheten men jag hittar verkligen inte laddare till min Nikon kamera, jag sökte på internet efter priset på ny laddare och det var inget roligt resultat jag fick fram... 780 kr för en ynka laddare! Så mycket kostar ju nästan en ny kamera, okej inte en systemkamera men en liten enkel kamera. Jag får nog knalla ner till Nikons butik här i Sundsvall någon gång i veckan, ska det kosta så mycket så vill man ju köpa den från ett en butik som ger garanti plus man slipper frakt och väntetiden. Jag behöver verkligen en ny laddare då jag ska ta lite bilder på kläderna som jag har tänkt försöka sälja på blocket, men sen kanske jag inte får något sålt men det är en annan femma... 
Imorgon ska jag och Ferhat förbereda oss inför opponent tillfället på onsdag, hoppas vi inte behöver kompletera med så mycket men det skulle jag inte tro. 

Nu ska jag titta på Sverige pussas och kramas med Linus och Adam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0