Plugg och lasagnette

Jag passar på att blogga lite nu när Ferhat skulle skriva ett inlägg på sin blogg och snart blir det lite lunch. Det ska bli gott med lite lasagnette. Snart är vi i alla fall klara med opponeringen inför imorgon och då återstår "bara" diskussionen som verkar bli allt svårare och svårare ju fler personer från klassen som man pratar med. Alla har uppfattat olika  Här skiner solen så fint utanför fönstret, hade gärna velat ta en promenad nu då det inte är många minus grader men istället måste sitta här och skriva på diskussionen så den blir klar. Ikväll ska jag träna styrka/ medel för att göra mig av med lite energi, behöver en pause från skrivandet så jag inte blir knäpp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0