Det kunde ju ha varit roligare

Vilken dag, vilken dag! Opponeringen gick det helt okej, men det är alltid svårt när man ska "rätta" någon annans arbete, vissa kan ta åt sig och bli ledsna/ sura/ irriterade. När det var våran tur att vara respondenter så fick vi en höra en del saker som dom tyckte vi skulle rätta till. Jag kan ta emot kritik om den kommer på ett positivt sätt men att sen få en lista efter lektionen med saker vi ska rätta till av två andra elever (de som opponerade på vårat arbete) känns ju aningen kränkande! Många saker som stod på listan höll inte läraren med, läraren tyckte att det inte var lite överdrivet noggrant och det känns riktigt skönt. Nu måste vi vänta i tre veckor och se vad vi får för betyg. När lektionen var över gick jag ner till stan en sväng.
Kappahl har idag halva priset på halva priset oss för medlemmar och imorgon för allmänheten. Jag tycker faktiskt att Kappahl och Lindex får allt snyggare kläder till ett bra pris, nu handlar jag oftare där än på H&M. Fördelen är ju också att man får bonuscheck oftare på kappahl när man drar sitt coop kort vid betalning.


Idag sken solen i kära Sundsvall

Provade den här sammetsklänningen från Kappahl


Mina fynd för idag blev; ett armband från MQ, en väst och ett par sammetsleggings från Kappahl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0