Taskigt lyse

Jag tänkte göra ett försök och ta en bild på mina köp, men det var väldigt taskig belysning (trots att lampan var tänd) så resultatet blev följade:

Klänning från MQ 124kr

Leggings från Rut m.fl för 129kr och den söta Välkommen mattan från Rusta för 10kr

Nu ska jag skutta ner till friskis igen, men den här gången ska jag vara värd. Jag har också försökt paxa Ps3 senare ikväll, så där som man gjorde när man var mindre. Vi får väl se hur det blir med den saken, Linus kanske vägrar att lämna ifrån sig kontrollen haha! Det kan ju hända att jag slocknar så fort jag kommer hem också, just nu skulle jag inte tacka nej till några timmars sömn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0