Tvätta en torsdags morgon

Nu har jag precis tvättat klar för den här veckan, jag slapp gå upp klockan fem idag då vi inte så mycket tvätt. Om drygt en timme ska jag åka till Birsta med Ferhat och Linus, då hade jag tänkt ta med mig min lilla kamera... men i natt när jag skulle ladda batteriet vad upptäcker jag då?! Jo jag har fått med pappas kamera laddare (vi har likadant märke bara att hans är nyare så den är för liten i modellen), så himla typiskt! Nu har jag plötsligt ingen kamera alls, visserligen så finns det lite batteri kvar men det vet man ju inte hur länge det håller. Det blir till att fotografera med mobilen och invänta att mamma skickar upp batteriet till den stora kameran (som jag också glömde hemma i Stockholm).


En kopp te på morgonen är aldrig fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0