Scones

Det ser gott ut inne i ugnen nu där mina scones håller på att gräddas. Det är faktiskt första gången som jag provar mig på att baka scones, vi får hoppas på att resultatet bli bra! Linus sover fortfarande men lite frukost på sängen med nybakade scones kanske får honom att piggna till. Idag är det min sista lediga dag innan skolan sätter igång igen, imorgon har vi första lektionen och efter den blir det till att gå hem och betälla böcker. Jag vill inte ens tänka på hur mycket jag kommer bli tvungen att betala. Nej vi håller oss till dagens datum nämligen söndagen den 17/1. Jag vet ännu inte vad jag ska hitta på att göra idag, typiskt söndagar... man vet aldrig vad man ska hitta på och så blir man deppig för att hela dagen går till spillo att göra ingenting. 


Nu blir det frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0