Lindex och myrorna

Jag hade helt tittat fel på schemat imorse, vi hade nämligen inte läkemedelsberäkning utan det var nutrition stod på schemat idag och imorgon har vi läkemedelsberäkning. Tiden hade jag i alla fall tagit rätt på och det är ju alltid något, som tur var hade jag med mig föreläsningsmaterialet så jag kom inte dit tomhänt. När föreläsningen tog slut så följde jag med Henrika till stan en sväng, hon var på jakt efter nya underkläder och likaså var jag. Underkläder kan man nästan aldrig få för många utav, det finns ju hur många färger som helst. Jag hittade efter en stund en fin bh inne på Lindex för endast 80kr och sen hittade jag även en snygg kavaj/ oversized blus inne på Myrorna för 45kr. Jag är helt klart nöjd över mina köp, nu återstår det bara att shoppa mat inför den här veckan. Något som inte alltid är lika kul, det blir oerhört dyrt att småhandla hela tiden men samtidigt har man inte tid/ råd eller ork att åka ut till Birsta för att handla på ICA Maxi hela tiden.



Jag gillar den söta lilla rosetten



Den här blusen var helt klart ett fynd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0