En glad Louise

Är det min lyckodag idag måntro? Jag hittade inte västen inne på Kappahl men hittade istället ett rött linne och en annan oversized tröja från Kharma i stan. Tillsammans skulle dom ha kostat 700 kr men nu var dem rea så jag kom undan med båda klädesplaggen för 210 kr. Jag fyndade även en vindjacka på Stadium som jag ska använda i vår när jag promenerar eller springer. Efter min lilla shoppingrunda gick jag och Linus och fikade, när vi var klara och skulle gå så tittade jag igenom kvittot av en ren slump och då upptäckte jag att de inte hade tagit betalt för mitt te. När sådana saker händer kan jag tycka att det är lite pinsamt, ska man säga till eller inte? Nu var det ju så att vi redan hade druckit upp och skulle precis gå, händer det någon gång gör det väl ingenting om man inte säger till? Linus tyckte jag borde gå till Pressbyrån och köpa mig en lott, men det skulle troligen bli en nitlott. 


Kyckling teriyaki till frukost är inte varje dag

Min söte Linus

Latte och jag drack te

Jag hittade även en laddare till Nikon kameran och till min lycka så kostade den bara 500 kr, jag var beredd på att behöva betala dubbla priset. Men sjävklart får jag inte den till att ladda batteriet, typiskt! Nu måste jag gå ner dit ingen innan träningen, har verkligen ingen lust men men nu är det bara att bita i det sura äpplet och klä på sig varma kläder igen. Träningen börjar kl 16.30 så jag hoppas jag hinner dit i tid, beror lite på hur lång tid det tar för dom i butiken att lösa mitt problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0