Fattar ingenting


Åh jag hittar ingen motivation till att plugga, öppnade läkemedelsboken men blev bara så irriterad över att jag inte förstod något tal så boken åkte igen lika snabbt. Jag känner mig helt rastlös och det är inte så konstigt med tanke på att jag har varit vaken sen klockan fem. Någon promenad är jag inte heller sugen på just nu, utanför fönstret snöar det fortfarande och det kommer traktorer och skottar hela tiden så det lär vara rätt mycket snö.
Just nu längtar jag tills imorgon då jag får skutta runt nere på friskis till roliga låtar, har lite energi som jag måste göra mig av med.
Städat lägenheten har jag redan gjort idag så då återstår det väl bara två alternativ; plugga eller sova.


Kommentarer
Postat av: jess

Vilken fin bild , tröjan passar dig jättebra.

Är allt bra med dig? Hörde att maken din fått jobb i norge nu.. så skönt för han att slippa vara arbetslös.

2010-01-27 @ 21:22:11
URL: http://dejess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0